Alle har ret
til en sjov fritid!

Kom i gang med en sjov og sund fritidsaktivitet

ForeningsMentor hjælper børn og deres forældre i gang med en sjovere og mere aktiv fritid i foreninger og klubber.

Jeg vil gerne have en ForeningsMentor

Bliv frivillig

Som frivillig er du med til at give børn og unge fra udsatte boligområder en sund og sjov fritid.

Samtidig får du mulighed for at udvikle dig personligt i rollen som mentor.

Ja, jeg vil gerne være ForeningsMentor!

Gode grunde til at starte i en forening

Pige sparker til fodbold

Det er sjovt og sundt at bevæge sig efter skoletid.

Tegning

Man kan gå til lige det man har lyst til.

Venner

Man får nye venner, der har samme interesse som en selv.

Hvor kan man være ForeningsMentor?

Bispehaven

Masud

Vi har en lokal indsats i Bispehaven, hvor der er særligt fokus på lokalmiljøet og foreningerne i og omkring Bispehaven. Så her kan du som mentor komme tæt på lokalområdet.

Gellerup

Anett Kristiansen

I Gellerup har vi en samlet indsats. Vi holder til i det boligsociale hus, hvor vi også er tæt på de mange andre indsatser i området. Så hvis du har lyst til at være mentor i Gellerup og spille ind i et område i forandring, så kom og vær med!

Tilst

Katrrine HArtmann

Du kan også blive mentor i vores indsats i Tilst. I Tilst holder vi til på Haurumsvej 31a – Det Boligsociale Hus, hvor vi er tæt på familierne og alle de forskellige aktiviteter i Tilst.

Viby Syd

Rebekka

Som noget helt nyt, har vi startet ForeningsMentor i Viby Syd.
Rebekka er den nye koordinator og vi glæder os til at komme i gang!

Bydækkende

Henriette

Vil du gerne være mentor, men gerne i et område, der ligger udenfor vores fire lokale indsatser? Så er 'Bydækkende' stedet for dig. Her hjælper vi de familier, der ikke bor i et af vores fire lokale områder.

Hvad siger andre om at være ForeningsMentor?